Tuesday, November 17, 2009

Laman web serba guna


LAMAN web ini menyediakan pelbagai maklumat untuk anda yang ingin mempelajari sulaman manik.

MANIK dan labuci merupakan trend fesyen pakaian wanita yang tidak pernah ditelan zaman. Malah, trend fesyen manik semakin mewah apabila material-material kristal digunakan untuk menghasilkan baju yang menarik.

Laman sesawang http://www.sri2u.com menyediakan pelbagai maklumat untuk anda yang ingin mempelajari mengenai kepelbagaian sulaman manik. Tidak terkecuali pelbagai teknik sulaman tangan dan kerawang. Bagi yang berminat, anda boleh menempah dan membeli sulaman-sulaman tersebut.

Sulaman Sri Classic Collection yang bertanggungjawab membangunkan laman sesawang itu juga ada menyediakan pelbagai jenis perkhidmatan berasaskan sulaman, manik dan seni kemahiran tangan. Ia turut merangkumi perkhidmatan runding cara dan tempahan jahitan.

Kebanyakan produk-produk video tutorial sulaman yang dihasilkan Sri Classic Collection telah menjadi rujukan untuk semua cawangan Kraftangan Malaysia di seluruh negara serta institusi pengajian tinggi awam dan swasta.

Untuk perkhidmatan runding cara yang berada di bawah Akademi Sulaman Sri Classic, pelbagai jenis bengkel dan modul-modul kemahiran disediakan. Ia meliputi bengkel jahitan manik, labuci, bengkel sulaman kerawang, bengkel sulaman tangan, bengkel ikatan tudung dan bengkel keusahawanan.

Pada tahun ini, anda berpeluang mempelajari kemahiran jahitan eksklusif untuk sut, kot, jubah dan telekung.



Bagi perkhidmatan tempahan jahitan yang dikategorikan sebagai Butik Sulaman Sri Classic, mereka menerima tempahan jahitan dan sulaman pelbagai fesyen yang eksklusif untuk wanita. Perkhidmatan itu merangkumi tempahan jahitan manik, sulaman kerawang dan sulaman tangan.

Di samping itu, Sri Classic Collection menerusi e-ShopFesyen pula menjual beberapa jenis produk lain berasaskan sulaman yang terdiri daripada video, buku dan penerbitan interaktif. Peralatan jahitan untuk sulaman manik, sulaman tangan serta sulaman kerawang juga ada dijual.

No comments:

Post a Comment