Thursday, March 4, 2010

KETRAMPILAN

http://www.karangkraf.com.my/e-majalah/Maskulin


Aksesori & Ketrampilan

DUNIA FESYEN LELAKI M-IFW09


Malaysia International Fashion Week (M-IFW) kembali lagi mewarnai pentas peragaan fesyen tanah air. Sempena tahun ketujuh penganjurannya, M-IFW 2009 yang berlangsung pada 4 hingga 8 November lalu di Pavilion Kuala Lumpur menyaksikan koleksi rekaan pakaian lelaki yang ditampilkan lebih ‘outstanding’ dan berani. Para pereka tempatan kini mempunyai halatuju mencipta, menonjol dan meng’ekstravaganza’kan dunia stail dan fesyen lelaki. Mereka percaya lelaki di Malaysia sudah bijak berfesyen.


LUSTRO MEMBURU PERHATIAN


LUSTRO – jenama pakaian lelaki kini di Malaysia yang sangat terkenal. Menitikberatkan elemen maskulin dan individu di samping perincian material yang sempurna. Sesuai untuk gaya formal mahupun kasual.



MODEN TRADISI


Mengambil ilham evokatif Bill Brandt’s, rekaan moden diadun dengan gaya tradisi yang menyerlahkan koleksi bersifat tenang, serius dan bernada. Gaya ala old school British ini bakal mencipta imej baru di tahun baru.


CLINIQUE HOLIDAY GIFT


Masih belum terlambat memberikan hadiah buat teman sempena Krismas tahun ini. Jika anda mahu hadiahkan set penjagaan kulit wajah, Clinique kini memperkenalkan set hadiah mewah dan istimewa untuk lelaki. Ditampilkan set produk bercukur dalam bekas chic dan mudah dibawa. Set bercukur dijual pada harga RM168 dengan saiz penuh gel pencukur, pelulur wajah dan pelembap selepas bercukur. Terdapat di seluruh kaunter Clinique di seluruh negara.

No comments:

Post a Comment