Thursday, October 8, 2009

'Pondan' belasah samseng mabuk


LURWELL dan Lilley (kanan).


SWANSEA, England - Dua lelaki berpakaian wanita yang membelasah sehingga lembik dua samseng yang menyerang mereka kelmarin tidak disangkal lagi memiliki tubuh yang sasa, lapor sebuah akhbar semalam.

Walaupun berpakaian wanita dan bermekap, Daniel Lurwell dan James Lilley bukan pondan seperti sangkaan dua samseng itu, Dean Gardener dan Jason Fender, masing-masing berumur 19 serta 22 tahun semasa mereka cuba membelasah kedua-duanya.

Kedua-dua samseng itu tidak menyangka bahawa Lurwell, 23, dan Lilley, 22, sebenarnya ialah ahli gusti kurungan profesional Britain yang popular dengan gelaran Lionheart dan Lights Out.

Menurut dua ahli gusti itu, mereka keluar menghadiri satu parti bujang dengan memakai pakaian wanita di sini apabila dua samseng yang mabuk itu tiba-tiba muncul dan menghamburkan kata-kata kesat.

"Salah seorang daripada mereka mengejek saya dengan menyatakan, cantik baju awak dan budak gay sebelum menumbuk saya," kata Lilley.

"Beberapa saat kemudian, saya membelasah kedua-dua samseng itu sehingga mereka rebah ke lantai," tambah ahli gusti itu.

Dua samseng itu yang ditangkap berpandukan imej rakaman kamera litar tertutup (CCTV) mengaku bersalah kerana berkelakuan agresif sebelum dihukum melakukan kerja komuniti selama empat bulan oleh hakim, memakai tag elektronik dan dikenakan perintah berkurung. - Agensi



pdp : padan muka.....pondan pun lelaki gak....kederat dia still laki...cuma kekadang jek awwwwwwwwww, lebih sket. kalo da tenga jantan keluar....lenbu jantan pun takut.....wawawawa

http://www.kosmo.com.my

No comments:

Post a Comment